I min inredningshysteri i somras la jag ju in en ödmjuk önskan om en hallbänk till min käre morfar. Och han snickrade snällt ihop en! Den anlände via morbror för ett tag sedan och nu pryder den så fint min hall. Så fin, så fin.

Tack morfar! *kram och puss på flinten*

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

På en brygga

Efter att ha suttit i uterummet i Kvaved och skrivit och skrivit och skrivit på boken tills fingrarna blödde vaknade jag en morgon och kände

Fotoäventyr i regn och rusk

De här bilderna kändes så underliga att publicera när det var sådär frostigt och magiskt förra veckan men nu är vi tillbaka till regn och

Hur viktigt är det att nischa sig?

Foto: Elin Graf Det här med att nischa sig är ett evigt ämne när det gäller sociala medier och bloggar. Måste man nischa sig och