Idag har jag fikat.

Först brunch med Jenny på Rival. Supergoda scones och planering inför filmfestivalen. Vi ska försöka hinna med iaf sex filmer, däribland ”Australia”, ”The Argentine” och ”Rachel Getting Married”.

Sedan fika med Mia och Sandra efter en vända på Beyond Retro. Chai Latte och bloggsnack, mycket trevligt.
Nu blir det tacos och ”Burn After Reading”. Söndagsångesten håller sig än så länge på behörigt avstånd.



