Idag har jag fikat.

Först brunch med Jenny på Rival. Supergoda scones och planering inför filmfestivalen. Vi ska försöka hinna med iaf sex filmer, däribland ”Australia”, ”The Argentine” och ”Rachel Getting Married”.

Sedan fika med Mia och Sandra efter en vända på Beyond Retro. Chai Latte och bloggsnack, mycket trevligt.

Nu blir det tacos och ”Burn After Reading”. Söndagsångesten håller sig än så länge på behörigt avstånd.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Bubbel och universum

Det här är den bästa typen av kväll jag kan tänka mig. Vänner, bubbel, hemlagad mat, en soffa och diskussioner om Hells Angels, hångel och

Lite vardagsglädje med Jossan & Vanja

Förra måndagen fick jag spendera en alldeles fantastisk timme med två av mina favoritpersoner i den här sociala medier-världen. Nämligen Josefin och Vanja! De här