En fotfil är bra till mycket

En fotfil är bra till mycket

Om man inte är helt bekväm med att klippa kattklor, och som jag, är helt livrädd för att katten ska få spatt och klösa ut ögonen på mig, går det även utmärkt att fila ned dem med en fotfil. Det gjorde jag igår kväll. Silver spann och var lugn under första tassen, men sedan blev hon lite rastlös. Baktassarna får vänta, men nu kan hon inte klättra på tapeter och får trampa på mig hur mycket hon vill.

Jag är då allt en liten fixartrixare.

4 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Första halvan av juni

Hej bloggen och glad måndag! Efter galna 30-35 grader förra veckan vräker nu regnet ner utanför fönstret. Jag har precis satt ner det sista av

En annorlunda jul

Inget är som vanligt i år men jul blev det ju ändå! Och även fast jag skulle spendera den i stort sett helt själv så