Fy fan va jag hatar ensamma lördagkvällar. Jag önskar jag kunde sitta och tycka det var mysigt. Men det gör jag inte. Det är bara jävligt ensamt.

Att gå från ett blankt papper
Detta inlägg är en del av ett reklamsamarbete med Blank Page Jag ligger på rygg i sängen med datorn på magen. Katten snarkar bredvid och



2 svar
Jag hade gärna kommit över och varit ensam ihop med dig.
Det hade varit trevligt, men jag trodde var sugen på ”gruppgrejen”. Sorry.