
Imorse fickjag ett släng och svepte till en riktig IKEA-bäddning. Kanske inte helt färgkoordinerat men ser det inte mysigt ut? Jag vill bara kasta mig på den och gosa ner mig bland kuddarna. Måste ha fler kuddar dock. Ett kuddland.

Imorse fickjag ett släng och svepte till en riktig IKEA-bäddning. Kanske inte helt färgkoordinerat men ser det inte mysigt ut? Jag vill bara kasta mig på den och gosa ner mig bland kuddarna. Måste ha fler kuddar dock. Ett kuddland.

Foto: Madeleine Wejlerud Vilket jädra kalas! Det är måndag och jag är fortfarande helt golvad efter alla intryck, alla otroligt inspirerande samtal och alla lovord

Fjäll i dimma, kaffe i kåsa och frasande snö under snöskorna. Så stavades en av de fantastiska dagarna vi spenderade i Åre tidigare i veckan

September började med en folkfest! Det var dags för Övik Pride och lördagens tåg utgick från Öviks hamn. Jag gick så klart med Centerpartiet och

Höga Kusten alltså. HUR lyckos är jag egentligen som får bo på den här vackra vackra platsen? Det sägs ju att man blir hemmablind men
3 svar
Snygg tapet. Den där blir bara bättre och bättre med åren. 🙂
Åh, ser mkt mysigt ut! 🙂 Jag bäddar aldrig sängen… Bara om jag ska ha gäster.
SOFIA:
Har du också fyndat på Rusta? 😉
MONIKA:
Inte jag heller, det var därför jag blev så chockad över mitt infall och var därför tvungen att visa upp det!