Ett år på landet – om att flytta hem

Ett år på landet – om att flytta hem

Den 7 juni var det ett år sedan jag tog mitt pick och pack och flyttade hem till Örnsköldsvik efter 12 år i Stockholm. Här berättar jag om varför jag flyttade och hur det första året har varit.

4 svar

  1. Jag har för bara några veckor sedan fått otrolig hemlängtan, bor visserligen bar strax över timmen ifrån min hemort men skulle så gärna vilja ha något eget där. Så nu kollar jag möjligheten att faktiskt bo varannan vecka där nere för att ha nära till familjen, då jag är tvungen att bo kvar i min nuvarande kommun med tanke på dotterns skolgång och att hon är hos mig varannan vecka. 🙂 Framtiden får helt enkelt utvisa hur det hela blir 🙂

  2. Åh så fint att höra! Så glad att du tog steget och att det blev så bra! Två år in är jag precis lika nöjd som när jag precis flyttade. Tänk om alla fattade vilken jävla livskvalitet som finns ute i vårt vackra land.
    Och herreguuuud vad lycklig man är över grannar med traktor 😀

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Hej då järnvatten!

– Inlägget innehåller annonslänkar till Bodystore. Läs mer om annonslänkar här! –  Här kommer ett rackarns bra tips från mig som jag önskar att jag

Kvaved soluppgång

Första veckan av 2019

Nämen hej 2019! Kul att se dig! Det är lördag kväll och jag sitter här i min något fula – men ruskigt sköna – skinnsoffa

En söndag då jag stöpte ljus i Brynge

När mamma fyllde år för några veckor fick hon, i present av mig och Anna, en eftermiddag då vi tillsammans skulle åka iväg och stöpa