Hemma. Fint.

– Bloggat från mobilen

5 svar

  1. Skulle säga att du skulle hälsa Övik från mig när jag upptäcker att svägerskan lämnat en kommentar! Det är alltså min lilla mamma som ska fira jul i Sthlm.God Jul från en fd öviksbo 🙂

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

68. Moa DeBruin/Spiderchick

Moa DeBruin, mer känd som ”SpiderChick”, har bloggat i 11 år och blev nominerad till Årets Veteran vid första upplagan av Stora Influencerpriset. Hon beskriver sig själv som en humor- och familjeblogg och är faktiskt en av våra mest önskade p…

Som hemma fast lite bättre

Reklamsamarbete med Företagsbostäder Nej. Jag har inte flyttat. Tyvärr. Vore inte en sån här etagelägenhet drömmen?! Ni kanske minns att jag där i mörkaste december