
68. Moa DeBruin/Spiderchick
Moa DeBruin, mer känd som ”SpiderChick”, har bloggat i 11 år och blev nominerad till Årets Veteran vid första upplagan av Stora Influencerpriset. Hon beskriver sig själv som en humor- och familjeblogg och är faktiskt en av våra mest önskade p…




5 svar
Vad härligt med snö! Det är riktigt jul först då.
Ååå så fint! Lyllo du som får ha så fint omkring dig nu. I morgon får jag ner en Ö-vikare- svärmor från Villagatan. God Jul fr Åsa
Skulle säga att du skulle hälsa Övik från mig när jag upptäcker att svägerskan lämnat en kommentar! Det är alltså min lilla mamma som ska fira jul i Sthlm.God Jul från en fd öviksbo 🙂
Åh! Det ÄR ju lite snö hemma! Bra! Kommer upp på måndag, hoppas snön är kvar då! Puss
ALENA:
Jag håller med och är SÅ nöjd!
ÅSA:
Ja, jag är nöjd! 🙂
ANCI:
Haha, hela släkten på min blogg, kul! 🙂 God Jul på dig med!
VERO:
Jadå, mer än tidigare, välkommen upp! 🙂