En vinterpromenad

En vinterpromenad

En timmes promenad runt (och på) Ramnasjön, en massa kvackande och ca 250 foton senare så är jag hemma igen. Ångesten ligger fortfarande som ett täcke över mig, men det var skönt att komma ut. Hoppas ni gillar bilderna, jag tyckte om att ta dem.

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Hoppbild på Skotertur

Skotertur på fjället

Måndag i Stockholm och jag drömmer mig tillbaka till Åre, Winter Workation och en helt annan måndag för två veckor sedan då Åreguiderna tog med

Odlingssäsongen är här!

Äntligen är odlingssäsongen här på riktigt! Alltså jag älskar odling. Eller så här – jag älskar tanken på odling men har ännu inte riktigt kommit