
Skotertur på fjället
Måndag i Stockholm och jag drömmer mig tillbaka till Åre, Winter Workation och en helt annan måndag för två veckor sedan då Åreguiderna tog med

Måndag i Stockholm och jag drömmer mig tillbaka till Åre, Winter Workation och en helt annan måndag för två veckor sedan då Åreguiderna tog med

Äntligen är odlingssäsongen här på riktigt! Alltså jag älskar odling. Eller så här – jag älskar tanken på odling men har ännu inte riktigt kommit

Tre veckor klarade jag, sedan rev jag av nagelförlängningarna i ren frustration (EJ rekommenderat, det gör ONT). Men det var tre veckor då jag lärde

Två år har gått sedan Isabella Löwengrips bolagsimperium havererade – efter en granskning av journalisten Frida Sundkvist, som är med i den här extrapodden av
Ett svar
Myyyysiga bilder! =) Även jag som inte är sjuk kan bli deppig o trött i vintermörkret. Jag funderar allvarligt på att testa lite ljusterapi.. hittade denna grejen på nätet.. nån som provat? http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/7/nordiclightcaresweden/subdet42.htm