
Bubbel och universum
Det här är den bästa typen av kväll jag kan tänka mig. Vänner, bubbel, hemlagad mat, en soffa och diskussioner om Hells Angels, hångel och

Det här är den bästa typen av kväll jag kan tänka mig. Vänner, bubbel, hemlagad mat, en soffa och diskussioner om Hells Angels, hångel och

Hej kompis, glad lördag! Nu sitter jag på tåget igen till Stockholm. Ett jädra farande på mig! Den här månaden blir det mycket Stockholm, den

Förra veckan var jag med i PT-Fias podd ”Ofiltrerat”. Fia (Sofia Ståhl) är även med i MIN podd ”We Are Influencers” den här veckan men

Första maj välkommen! Här sitter jag nu, efter att ha kört mitt tredje webinar (jag är ju mitt uppe i kampanjperiod för Social Brand Lab,
5 svar
Du var inte rädd att få röda vinfläckar på det vita tyget? ;-P Hehehe
Jo, jag tänkte faktiskt på det mer än en gång, så det blev ett snabbt foto och sedan väskan lååångt borta från vinet!
åååhh – den är lovely!!!!
Sara – Känns skönt att få bekräftelse från Gucci-experten själv! 😉
Tokfin! Den kommer att göra sig utmärkt i sommar 🙂