Härom dagen kom den och jag var bara tvungen att visa upp min nyaste ögonsten, min vita vintage Gucci som jag fyndade på Ebay. Vackra ting gör mig glad. Så glad att jag firade med ett glas vin. Gucci och vin. Perfekt kväll.

5 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Bubbel och universum

Det här är den bästa typen av kväll jag kan tänka mig. Vänner, bubbel, hemlagad mat, en soffa och diskussioner om Hells Angels, hångel och

Vad fan håller jag på med?!

Vad fan håller jag på med – just nu?!

Hej kompis, glad lördag! Nu sitter jag på tåget igen till Stockholm. Ett jädra farande på mig! Den här månaden blir det mycket Stockholm, den

Aldrig nöjd eller aldrig nöja sig

Förra veckan var jag med i PT-Fias podd ”Ofiltrerat”. Fia (Sofia Ståhl) är även med i MIN podd ”We Are Influencers” den här veckan men

Valborg

Första maj välkommen! Här sitter jag nu, efter att ha kört mitt tredje webinar (jag är ju mitt uppe i kampanjperiod för Social Brand Lab,