Nu är det banne mig sommar!

(Vågar man säga så eller droppar temperaturen 10 grader då?)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Sådden är i jorden

För två veckor sedan sådde jag de första fröna i min alldeles egna köksträdgård. Fyrtio bast hann jag bli men äntligen har jag en egen

Jag har blivit moster!

Jag har blivit moster!  I onsdags kväll kom han, via akut kejsarsnitt (allt gick bra egentligen, han försökte bara komma ut på ett extra bökigt