Nu är det banne mig sommar!
(Vågar man säga så eller droppar temperaturen 10 grader då?)
Nu är det banne mig sommar!
(Vågar man säga så eller droppar temperaturen 10 grader då?)

För två veckor sedan sådde jag de första fröna i min alldeles egna köksträdgård. Fyrtio bast hann jag bli men äntligen har jag en egen

Jag har blivit moster! I onsdags kväll kom han, via akut kejsarsnitt (allt gick bra egentligen, han försökte bara komma ut på ett extra bökigt

I augusti var jag, tillsammans med ett gäng medlemmar i Influencers of Sweden, hos Nathalie på Lindö och körde Summer Workation. Du har redan sett

Nu är jag snart ikapp. Ska vi kika på augusti? Augusti kan man sammanfatta med loppisar, trädgård, skog och väldigt mycket blåbär. Jag, mamma och