Nu är det banne mig sommar!

(Vågar man säga så eller droppar temperaturen 10 grader då?)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Ett kärleksbrev till mina kollegor

Hallå kompis! Hoppas du har haft en fin start på veckan! Själv sitter jag på tåget upp till Övik, vi har precis passerat Höga Kusten-bron

Företagarkväll och jätterött hår?

Jag vet inte riktigt vad som pågår med mitt hår just nu. När jag var hos min frisör i oktober så blekte jag håret och

Sommarfredag i Stockholm

Hello world! Idag hänger jag i Göteborg och pratar på ”Världens farligaste möte” på Liseberg. Jag och Sanna gick ut på stan och käkade när