Nu är det banne mig sommar!
(Vågar man säga så eller droppar temperaturen 10 grader då?)
Nu är det banne mig sommar!
(Vågar man säga så eller droppar temperaturen 10 grader då?)

Hallå kompis! Hoppas du har haft en fin start på veckan! Själv sitter jag på tåget upp till Övik, vi har precis passerat Höga Kusten-bron

Jag och Leia har fått tillskott till familjen – Sixten! Jag kände att ett år utan katt (fick ju ta bort min älskade Silver i

Jag vet inte riktigt vad som pågår med mitt hår just nu. När jag var hos min frisör i oktober så blekte jag håret och

Hello world! Idag hänger jag i Göteborg och pratar på ”Världens farligaste möte” på Liseberg. Jag och Sanna gick ut på stan och käkade när