
Igår sa en snäll flicka att jag var ”glittrande”. Är inte det den finaste komplimangen du någonsin har hört?

Igår sa en snäll flicka att jag var ”glittrande”. Är inte det den finaste komplimangen du någonsin har hört?

Nu börjar min favoritsäsong – hösten. Luften är krisp och hög, träden sprakar av färger och skogspromenaderna är en fröjd utan myggen. I söndags gav

För lite drygt ett år sedan blev jag med maillista. Jag skrev då det här inlägget om alla fördomar jag själv haft mot ”nyhetsbrev”, om

Glad söndag! Eller glad och glad. Ska jag vara helt ärlig har jag varit rätt kärv i humöret hela dagen. Högst oklart varför. Kollade så

Den här påsken kom verkligen våren på riktigt! Det ligger fortfarande en hel del snö kvar i skogen men värmen börjar smyga på och man
2 svar
vad kul att få en sådan respons på frukosten..Men DU är duktig gumman sug åt dig
Jag suuuuger! 🙂 Kram!