Igår sa en snäll flicka att jag var ”glittrande”. Är inte det den finaste komplimangen du någonsin har hört?

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Skogens guld

Nu börjar min favoritsäsong – hösten. Luften är krisp och hög, träden sprakar av färger och skogspromenaderna är en fröjd utan myggen. I söndags gav

Varför ska jag ha en maillista?

För lite drygt ett år sedan blev jag med maillista. Jag skrev då det här inlägget om alla fördomar jag själv haft mot ”nyhetsbrev”, om

Sjutton bilder från februari

Glad söndag! Eller glad och glad. Ska jag vara helt ärlig har jag varit rätt kärv i humöret hela dagen. Högst oklart varför. Kollade så