Igår sa en snäll flicka att jag var ”glittrande”. Är inte det den finaste komplimangen du någonsin har hört?

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Skönhetsfavoriter i mars

Inlägget innehåller annonslänkar (läs mer i min reklampolicy) Glad tisdag mina vänner, idag tänkte jag att vi skulle kika på mina skönhetsfavoriter i mars!  Haha,

Jag mår inte så bra just nu.

Jag har inte bloggat på 10 dagar. Ännu längre om man tänker på att det senaste inlägget var en vlogg. Och alltså, den här prestationsångesten

133. MINISODE: Är Instagram dött?!

Det är inte direkt någon nyhet att den största “fienden” (som egentligen inte är en fiende men det kan vi prata om en annan gång)