
Igår sa en snäll flicka att jag var ”glittrande”. Är inte det den finaste komplimangen du någonsin har hört?

Igår sa en snäll flicka att jag var ”glittrande”. Är inte det den finaste komplimangen du någonsin har hört?

Inlägget innehåller annonslänkar (läs mer i min reklampolicy) Glad tisdag mina vänner, idag tänkte jag att vi skulle kika på mina skönhetsfavoriter i mars! Haha,

Metro Mode. Lovely Life. Elle. För många bloggare är ett av målen med att blogga att bli upptäckt och tillfrågad att blogga för en stor

Jag har inte bloggat på 10 dagar. Ännu längre om man tänker på att det senaste inlägget var en vlogg. Och alltså, den här prestationsångesten

Det är inte direkt någon nyhet att den största “fienden” (som egentligen inte är en fiende men det kan vi prata om en annan gång)
2 svar
vad kul att få en sådan respons på frukosten..Men DU är duktig gumman sug åt dig
Jag suuuuger! 🙂 Kram!