Planen som gick i stöpet

Planen som gick i stöpet

Hela dagen har solen skinit! Men så bröjar molnen rulla in, lagom till eftermiddagstéet. Planen att inviga Rådhusets uteservering ikväll gick i stöpet i och med MSN:s trista och tråkiga väderrapport som förutspår regn. Regn och uteservering går inte ihop. Det får bli senare i veckan istället, på torsdag var det en stor sol över Borås. We likey.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Hoppbild på Skotertur

Skotertur på fjället

Måndag i Stockholm och jag drömmer mig tillbaka till Åre, Winter Workation och en helt annan måndag för två veckor sedan då Åreguiderna tog med

93. Om att våga tro på sig själv med Alexandra Kamperhaug

Alexandra Kamperhaug har jobbat med träning så länge hon kan minnas (eller åtminstone sedan hon började instruera träningsklasser på Tinas gym i Ulricehamn när hon var 17).Hon pluggade marknadsföring men kände första dagen när hon klev in på byrån d…

Status på gården en torsdag i juli

Igår fick jag finbesök på verandan! Amanda och hennes familj kom förbi på vägen hem från Åre och tog en liten sväng via kusten och