Planen som gick i stöpet

Planen som gick i stöpet

Hela dagen har solen skinit! Men så bröjar molnen rulla in, lagom till eftermiddagstéet. Planen att inviga Rådhusets uteservering ikväll gick i stöpet i och med MSN:s trista och tråkiga väderrapport som förutspår regn. Regn och uteservering går inte ihop. Det får bli senare i veckan istället, på torsdag var det en stor sol över Borås. We likey.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Att engagera sig politiskt

Redan för fyra år sedan var jag öppen här på bloggen med att jag röstar på Centerpartiet. I år står jag på valsedeln. Nummer 39

En helg med händerna i jorden

Nånstans i mitten på maj började mitt hem se ut så här. Och jag började få lite panik. För när plantorna liksom når upp i

Tankar efter valet

Det är extremt blandade känslor i mig idag. Valdagen igår var surrealistisk. Att få gå och kryssa sig själv var en upplevelse jag sent ska