Hela dagen har solen skinit! Men så bröjar molnen rulla in, lagom till eftermiddagstéet. Planen att inviga Rådhusets uteservering ikväll gick i stöpet i och med MSN:s trista och tråkiga väderrapport som förutspår regn. Regn och uteservering går inte ihop. Det får bli senare i veckan istället, på torsdag var det en stor sol över Borås. We likey.

Att engagera sig politiskt
Redan för fyra år sedan var jag öppen här på bloggen med att jag röstar på Centerpartiet. I år står jag på valsedeln. Nummer 39


