Hela dagen har solen skinit! Men så bröjar molnen rulla in, lagom till eftermiddagstéet. Planen att inviga Rådhusets uteservering ikväll gick i stöpet i och med MSN:s trista och tråkiga väderrapport som förutspår regn. Regn och uteservering går inte ihop. Det får bli senare i veckan istället, på torsdag var det en stor sol över Borås. We likey.

Skotertur på fjället
Måndag i Stockholm och jag drömmer mig tillbaka till Åre, Winter Workation och en helt annan måndag för två veckor sedan då Åreguiderna tog med


