Självklart tittar sol-fan fram när man redan bestämt sig för att sitta inne ikväll. Och nu är redan Rådhusets terass överfull av folk som faktiskt var inne i stan lagom till solens återkomst.

Jag får roa mig med tvätt, disk och ett träningspass som sitter fruktansvärt långt inne idag.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Granskottssirap

Granskottssirap

I flera år nu har jag tänkt att jag ska testa att göra granskottssirap men alltid missat ”fönstret” då skotten är som spädast och optimala

Crazy Smoothie Workshop

Reklamsamarbete med Medborgarskolan Ni som hängt här ett tag vet att jag inte är en fena på att laga mat. Jag är faktiskt ganska totalt

Gaga och en sväng till Stockholm

Du kanske minns för sisådär två veckor sedan, då hela Sverige ”njöt” av värmeböljan som hade slagit till överallt i hela landet förutom i Västernorrland

November – kommer du ihåg mig?

I november började solen sjunka längre och längre ner mot horisonten och tog sig knappt ovanför trädtopparna i slutet. En morgon åt jag frukost med