Mardrömmar är inte roligt. Jag kämpade i en timme med att vakna, eller åtminstone halvvakna och försöka byta kurs på drömmen, men likt förbannat så blev folk uppätna och nedskjutna på löpande band av en jättekille i ett ”War of the worlds” liknande scenario. Fruktansvärt tröttsamt. Så jag klev upp istället.

Jag väntar mig fortfarande att jättekillen ska dyka upp bakom knuten och börja sluka folk.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Skottland – Blackness Castle

Jag har börjat titta OM på ”Outlander”. Jupp. Avsnitten tog slut och det var en hel vecka till nästa och så kan man ju inte