Min man står vid spisen och vispar ihop sin gudomliga ädelostpasta medan jag bränner filmer och spanar på Big Brother.
Jag måste lära mig att uppskatta det jag har.
Jag måste lära mig att vara nöjd. Men aldrig nöja mig.
Min man står vid spisen och vispar ihop sin gudomliga ädelostpasta medan jag bränner filmer och spanar på Big Brother.
Jag måste lära mig att uppskatta det jag har.
Jag måste lära mig att vara nöjd. Men aldrig nöja mig.

Min och Alex podd ”Vad fan håller jag på med?!” tar inget sommaruppehåll MEN vi gör oss bästa för att inte prata jobb i ett

Jag fick ett mail med frågan ”Jag undrar bara vad har du säga till någon som är rädd att följa sina drömmar?”. Och jag hade

Nu när jag skaffat hus ska jag ju bli en odlande människa! Ska vi se hur det går? För ett tag sedan grävde jag upp

I måndags låg Facebook och Instagram nere i sex timmar. Till en början tänkte jag inte så mycket på det (förutom att det var lite
2 svar
Ädelost är gott!
”Jag måste lära mig att vara nöjd. Men aldrig nöja mig.”.
MYCKET bra skrivet. Jag har också tänkt i samma banor ett tag.