Min man står vid spisen och vispar ihop sin gudomliga ädelostpasta medan jag bränner filmer och spanar på Big Brother.
Jag måste lära mig att uppskatta det jag har.
Jag måste lära mig att vara nöjd. Men aldrig nöja mig.
Min man står vid spisen och vispar ihop sin gudomliga ädelostpasta medan jag bränner filmer och spanar på Big Brother.
Jag måste lära mig att uppskatta det jag har.
Jag måste lära mig att vara nöjd. Men aldrig nöja mig.

I måndags spelade jag in en collab med fantastiska Evelina Forsell (ni kanske minns Evelina, hon vann ju Nordic Face Awards som jag var på

Vips så hade första månaden av 2019 gått och det var plötsligt februari! Jag och Leia försökte hitta åt stigen upp till sjön som hade

Det är inte ens två veckor sedan. Jag anlände Göteborg på förmiddagen förra måndagen efter att ha åkt nattåg ner från Övik. Visst, vi hade

Det är dags att börja sammanfatta 2017 och jag tänker att vi börjar med att kika på några bilder som andra fina personer har taggat
2 svar
Ädelost är gott!
”Jag måste lära mig att vara nöjd. Men aldrig nöja mig.”.
MYCKET bra skrivet. Jag har också tänkt i samma banor ett tag.