Min man står vid spisen och vispar ihop sin gudomliga ädelostpasta medan jag bränner filmer och spanar på Big Brother.

Jag måste lära mig att uppskatta det jag har.

Jag måste lära mig att vara nöjd. Men aldrig nöja mig.

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Varför ser Adam Mosseri bakis ut?

Min och Alex podd ”Vad fan håller jag på med?!” tar inget sommaruppehåll MEN vi gör oss bästa för att inte prata jobb i ett

Hur vågar man följa sina drömmar?

Jag fick ett mail med frågan ”Jag undrar bara vad har du säga till någon som är rädd att följa sina drömmar?”. Och jag hade

Höstfix i trädgården

Nu när jag skaffat hus ska jag ju bli en odlande människa! Ska vi se hur det går? För ett tag sedan grävde jag upp