Min man står vid spisen och vispar ihop sin gudomliga ädelostpasta medan jag bränner filmer och spanar på Big Brother.

Jag måste lära mig att uppskatta det jag har.

Jag måste lära mig att vara nöjd. Men aldrig nöja mig.

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Hej februari!

Vips så hade första månaden av 2019 gått och det var plötsligt februari! Jag och Leia försökte hitta åt stigen upp till sjön som hade

Måndag och tisdag i Göteborg

Det är inte ens två veckor sedan. Jag anlände Göteborg på förmiddagen förra måndagen efter att ha åkt nattåg ner från Övik. Visst, vi hade