Saknar. Vill inte. Längtar. Vill inte vara utan honom.

Fan.

Jag vet. Jag får skylla mig själv. Jag skulle ha tänkt på det innan. Jag vet. Jag vet. Jag vet.

Men nu har jag ingen tidsmaskin. Jag kan inte ändra på det nu. Trots att jag önskar att jag kunde.

Jag pratade med nuvarande hyresgästen i lägenheten jag anmält intresse på och jag ska titta på den på måndag. Vill inte.

Hur delar man upp ett gemensamt liv?

Älska. Så härligt. Så ont.

3 svar

  1. Jag har sett att folk skrivit att du får skylla dig själv, jag säger bara:
    DU ÄR BARA MÄNNISKA!Alla gör misstag,det hör till livet,tyvärr innebar det här att du förlorade den du älskar men allt kan hända!Ni kanske hittar tillbaka till varandra. Allt har en mening…även fast man inte tror det…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vlogg: Den stora rensningsdagen!

Skulle man kunna kalla detta för den första flyttvloggen? Det är i alla fall dags att börja rensa ut inför flytten till Norrland!

Nyårsafton

Jag kände lite i år att jag gjorde nyår på julafton. Du vet, helkvällen som slutade (för vissa) runt fyra på morgonen, innehöll fem flaskor

Årets första dopp – i havet!

Typ 70 grader varmt i bastun och 7 grader varmt i vattnet – då är det här fejset rimligt. Hallå vänner, jag är i Finland!