Saknar. Vill inte. Längtar. Vill inte vara utan honom.

Fan.

Jag vet. Jag får skylla mig själv. Jag skulle ha tänkt på det innan. Jag vet. Jag vet. Jag vet.

Men nu har jag ingen tidsmaskin. Jag kan inte ändra på det nu. Trots att jag önskar att jag kunde.

Jag pratade med nuvarande hyresgästen i lägenheten jag anmält intresse på och jag ska titta på den på måndag. Vill inte.

Hur delar man upp ett gemensamt liv?

Älska. Så härligt. Så ont.

3 svar

  1. Jag har sett att folk skrivit att du får skylla dig själv, jag säger bara:
    DU ÄR BARA MÄNNISKA!Alla gör misstag,det hör till livet,tyvärr innebar det här att du förlorade den du älskar men allt kan hända!Ni kanske hittar tillbaka till varandra. Allt har en mening…även fast man inte tror det…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Crazy Smoothie Workshop

Reklamsamarbete med Medborgarskolan Ni som hängt här ett tag vet att jag inte är en fena på att laga mat. Jag är faktiskt ganska totalt

Frugan

Det är högsommar och livet händer en massa varje dag och jag badar och utflyktar och carpar skiten ur dagen (även om värmen gjort carpandet

Vlog: Road trip, hundpussar och skrivtips!

I den här vloggen får du hänga med på bland annat det här: VALBORG och brasa med familjen Flora Wiström föreläser och sedan vandaliserar vi

Vår i trädgården

Glad påsktorsdag!  Hörrni jag är frisk! Prisa gud! Inte nötkärnefrisk, jag har fortfarande en riktigt irriterande hosta men ingen feber och inget snorande, det är