H&M, Lindex, Duka, Kicks, Bianco, Din Sko, MQ. Jag klarade av att spendera säkert en kvart på varje ställe utan att handla något. Jag tror bestämt att jag börjat utveckla någon slags karaktär. På Lindex provade jag till och med ett par ljusa jeans som satt jättebra. Men inget köp blev det. För jag har viktigare saker att lägga pengarna på just nu. Och på Din Sko var det en massa fina skor på rea. Och då menar jag en massa. På rea. Inte ett enda par följde med hem. *stolt*

Tjejen som bossar där jag sökt praktik lät väldigt positiv och skulle höra av sig till veckan. Hoppas, hoppas, hoppas! Det är inte kanske så mkt för framtiden, men just nu är det kanon. Och dessutom något som jag kan bra. Och erfarenhet är ju aldrig fel.

Lagom till halv tre, då jag skulle träffa Uffe, så börjar det ösregna. Och MSN som lovade att det inte skulle bli regn. Jag ska stämma dem. Bastards. Men som tur var så hade Lilla Torget enorma parasoller som man kunde ta sin tillflykt under, och så fixade den snälla servitören fram en filt och la runt axlarna på mig, så vi trotsade regnet och satt ute iaf. Och det verkade funka, för en halvtimme senare sprack det upp och solen började kika fram igen.

Tji fick regnet.

4 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Skidpremiär!

Så här vill jag känna mig 2022. Modig, fri och full av livslust! När Sara tog den här bilden på mig i onsdags hade jag

Emojilistan

Tillhör du dem, som jag, som överanvänder emojis? Ett mess känns aldrig riktigt komplett utan en emoji och jag överanvänder dem även i mail (dock

Balesudden

Dagsvandring till Balesudden

Härom veckan åkte jag, mamma och morbror Roger iväg på en dagsvandring ut till Balesuddens naturreservat. Balesudden är en halvö som ligger ungefär en mil

Klänningsfeeling!

I tisdags fick jag feeling för klänning! Det var ett tag sedan jag fick det nu – och ännu längre sedan jag bjöd på någon