Nu har precis ett rejält åskväder dragit förbi Borås, med tillhörande spöregn. Jag älskar åska. Man skulle kunna säga att jag är åsk-galen. Ett rejält BADABOOOM och håren ställer sig på armarna. När det skallrar i fönstren så bara skrattar jag sådär galet. *muahahaha* Jag vet, jag är speciell.

Nu ska här städas, tvättas och diskas innan jag drar till Göteborg ikväll. Nu jagar jag förfest som bäst. Nån som vill ha ett gäng crazy babes på sin fest? 🙂

3 svar

  1. Vaa? Här är det strålande sol! Jag har just legat ute på gräsplätten och solat och det var hur skönt som helst. Tur att du ska till Götet snart..hehe.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Om att vara bekväm på scen.

Reklamsamarbete med Cellbes Foto: Madeleine Wejlerud & Emmi Holmer Idag tänkte jag vi skulle prata om att ta plats. Både fysiskt och mentalt. Det är

23 bilder från mobilen hittills i april

Att det blev just 23 bilder som skulle få representera dessa 23 hittills avklarade dagar i april, det var faktiskt bara en lycklig slump. Det