Efter torsdagens förhandsvisning av Treater åkte jag så klart till #bleckan. Allt annat vore ju liksom bara lite mer fel.

Christian var där. Vi tycker om Christian.

Och Mia hängde med från Treater. Vi gillar Mia med.

Fredrik och hans skägg var så klart där. Och Klasa premiärade. Jag tror han trivdes.

Staffan och Erica.

Jonas kommer nog hälsa på lite oftare nu när han jobbar en massa i Stockholm. Det gillar vi.

Veronica och Sanna. Fina.

Och John. Han var också ny. Och bra. Vi gillar honom med.

Slutsats? Vi gillar alla på #bleckan. Så är det.

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

We Are Influencers är tillbaka!

Snart sex år sedan är det nu sedan jag släppte det allra första avsnittet av We Are Influencers (då under namnet ”Bloggbusiness”), den 22 januari

En stund i en annan verklighet

Härom dagen åkte jag hem till min kära vän Jenny och hennes fina lilla familj. Vi pratade om livet och tog en drink (eller fyra)

Status på gården en torsdag i juli

Igår fick jag finbesök på verandan! Amanda och hennes familj kom förbi på vägen hem från Åre och tog en liten sväng via kusten och