Det finns någon slags rättvisa i världen! Jens är ute ur leken! No offence Jens, du är gullig och mysig och så, men det var som du själv sa, du kan inte mäta dig musikaliskt med de andra tre i soffan.

Agnes till seger!

MEN! Jag kunde inte SMS-rösta med mitt nya Djuice abbonemang, konspiration med Rädda Jens gänget?

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

För tjock för att bli gravid?

God söndag! Hur mår du? Jag har larvat omkring i lägenheten hela helgen, jobbat lite, tagit några tupplurar och tittat på alldeles för många avsnitt

Jag fick Covid – igen

I måndags skrev jag att jag hade ont i huvudet och var snorig – ”för att jag sovit med öppet fönster”. Jag var lite snabb

Månadsrecap: Juli 2023

Hej och välkommen till juli! Vi fortsätter i samma anda som juni med djurgos och Siverts bygg. Jag vet inte hur tydlig jag var innan

Glad midsommar!

Kikar bara in en snabbis för att säga GLAD MIDSOMMAR!  Jag firar denna livets högtid ute på Sandvikens fiskeläge på Ulvön. Just nu sitter vi