Nu är jag tillbaka på hemmaplan i Bårre igen! Inte mycket fick jag sova denna tågresan heller, och nu känns det lite som när man har åkt färja ett tag, världen gungar fortfarande. Jag som precis hade vant mig med för mycket blod i hjärnan när jag försöker sova.

Jag kom hem ca två timmar senare än vad jag hade beräknat, allt för att en kvinna fick en istapp i skallen utanför tåget i Skövde. Så där blev vi fast medan ambulansen försökte krångla sig upp till perrongen och ta med den stackars människan till sjukhuset. Hela äventyret tog en dryg timme vilket gjorde att jag missade mitt anslutningståg från Herrljunga till Borås. Men min ängel till sambo tog bilen och kom och hämtade mig i Alingsås istället, lovely. Fin stad, Alingsås.

Just nu känner mig helt snurrig i huvudet. Det är nog balansen som fortfarande är inställd på tåg-gung. Det och alldeles för mycket onyttig mat. Men nu är det slut på det! Eller.. nästa år iaf.

2 svar

  1. Usch, stackars kvinna. Hoppas att det gick bra för henne.

    Typiskt att du missade tåger, men supersnällt av sambon att komma och hämta dig. Ha en mysig kväll.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

En lanseringslördag

Vilka galna dagar det har varit!  I lördags lanserade jag ju Social Brand Lab och körde mitt första LIVE webinar. Och vilken uppslutning! Ni var

Vecka 32 | Från ångestdjup till höstpepp

Vecka 32 var en resa. Från avgrundsångest när jag kom hem från Övik till relativt pepp ändå inför höstterminen som väntade runt krönet. Jag är

Vårvinter i skogen!

Känner ni? Solen värmer igen. Den värmer faktiskt! Idag tog jag och Leia en lyxpromenad i skogen i 1,5 timme. Hon gick lös och sniffade

Hej januari du är fin och stormig

Alltså det här med ny bloggdesign gör ju under för bloggpeppen! Helt plötsligt går jag omkring och funderar på blogginlägg jag vill skriva och bilder