I helgen har min lillasyster Andrea varit på besök och det har varit en sådan där härlig, lugn och gemytlig helg. Jag fick de mest akuta jobben bortgjorda i fredags förmiddag så har faktiskt kunnat slappna av och ta det lugnt i helgen.

Frukost på balkongen

Vi inledde lördagen med frukost på balkongen. Scones och smoothies och hela kalaset. Så himla härligt.

Silver

Silver ville så klart vara med.

Grillfest

På eftermiddagen städade vi uteplatsen som två damer i mitt hus fixat och förberedde för lite grillkalas.

Hackspett

Vi fick besök av hackspettbebisar som pep konstant. Alltså, de andades inte ens.

Andrea

Det här är Andrea. Vi har samma pappa och samma blonda hår.

Spenat

Vi gjorde sallad bland annat med spenaten som jag odlat på balkongen.

Fredrik och Kaveh

Och så kom Fredrik och Kaveh förbi!

Andrea och jag

Andrea och jag skötte grillen och drack mummig öl.

Micke och jag

Micke var också med.

Sedan blev det kyligt och vi gick in och pratade film och hade det fint. Och det var den lördagen!

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Sista veckan i april.

God tisdag vänner! Det är första tisdagen i maj och jag kan fortfarande inte riktigt fatta det. Har det gått FYRA månader av det här

Två nya kycklingar i hönshuset!

Nu tycker jag att det är dags för lite gladare toner här på bloggen! Det var väldigt mycket död där förra veckan så därför är