060522-bb.jpg
Bild från bigbrother.se

Japp! Rätt tjej vann! Jag skrattade så jag grät när jag såg alla hopklipp från Jessicas tid i huset. Underbart!

Nästa år vinner jag.. 😉

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

En sommaronsdag i maj i Stockholm

Nu sitter jag på tåget hem till Övik igen efter några finfina dagar i Stockholm. Jag har helt brutalt ont i magen, ingen aning varför,

Influencers of Sweden - Västernorrland

Mina nya bloggkompisar!

I torsdags satte jag mig i bilen och åkte in till stan lagom till att solen gick ner över Kvavedsjön runt halv fyra. Vi är

En liten paus

Bästa fina ni. Jag mår sådär just nu. Det är väldigt mycket på väldigt många fronter och jag känner inte att ni får den bästa

Månadsrecap: Maj 2023

Hej och välkommen till maj och äntligen fick jag ner dahliorna i jord! Jädrar vad det satt långt inne i år. Men till slut så!