
Bild från bigbrother.se
Japp! Rätt tjej vann! Jag skrattade så jag grät när jag såg alla hopklipp från Jessicas tid i huset. Underbart!
Nästa år vinner jag.. 😉

Bild från bigbrother.se
Japp! Rätt tjej vann! Jag skrattade så jag grät när jag såg alla hopklipp från Jessicas tid i huset. Underbart!
Nästa år vinner jag.. 😉

Nu sitter jag på tåget hem till Övik igen efter några finfina dagar i Stockholm. Jag har helt brutalt ont i magen, ingen aning varför,

I torsdags satte jag mig i bilen och åkte in till stan lagom till att solen gick ner över Kvavedsjön runt halv fyra. Vi är

Bästa fina ni. Jag mår sådär just nu. Det är väldigt mycket på väldigt många fronter och jag känner inte att ni får den bästa

Hej och välkommen till maj och äntligen fick jag ner dahliorna i jord! Jädrar vad det satt långt inne i år. Men till slut så!