#bleckan säger farväl till Finey.

I torsdags var det dags för Fines sista #bleckan innan hennes flytt till Göteborg.

Det firade hon med att klia Fredrik lite i skägget.

Kvällen hade dragit många gamla, och några relativt nya ansikten, som Robin.

PA var så klart med.

Erica och Christian hade konstigheter för sig.

Christians syster Emilia gjorde debut på #bleckan, kvällen till ära.

Och så kom Jessica. Hon var glad. Jag förutsätter att Leo var glad med, hans ansiktsuttryck föreslår dock något annat.

Staffan.

Finaste Jenny.

Robin (som för övrigt gjort en alldeles ruskigt fin kortfilm som jag tycker ni ska se).

Erica.

Martin.

Emelie, Hamid och Leo hängde i baren en stund.

Emelie.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Kvaved mamma och Leia

Grillkväll i Kvaved

I fredags var vi i Kvaved, lite som vanligt den här sommaren. Vädret var helt ljuvligt, inte alls som vanligt den här sommaren. Leia gjorde

En jul i Övik

Hallå vänner!  Hur mår ni? Hur har er jul varit? Min har varit mysig och sockerchockig, som sig bör. Jag har nästan glömt bort bloggeriet

30 dagar till val(vinst)!

Igår samlades glada centerpartister på Bruksgodset i Banafjäl för att peppa igång inför valspurten. Det är ju val den 11 september och nu börjar det