Idag kommer det bli dåligt bloggat, jag ska springa omkring på möten hela dagen. Men bilder och tycka-till om konserten igår blir det ikväll.
Ha en härlig torsdag!
Idag kommer det bli dåligt bloggat, jag ska springa omkring på möten hela dagen. Men bilder och tycka-till om konserten igår blir det ikväll.
Ha en härlig torsdag!

Ni vet när man blir så trött på något att man bara, en onsdagskväll, bestämmer sig för att, nej du är det fan nog? Det
Hej kompis. Idag är det fredag och mitt tredje avsnitt i Gravid Vecka för Vecka släpps. När jag spelade in det här avsnittet hade jag

Nu är det snart slut! Maj alltså. Så jag tänker vi tittar tillbaka på första halvan? Det bästa var så klart att Vilmer föddes. Gullunge! När

Häng med på födelsedagskalas! Förra året firade jag ju min försenade 40-årsdag (covid snodde den riktiga) och efter den typen av kalas kan man ju