Idag kommer det bli dåligt bloggat, jag ska springa omkring på möten hela dagen. Men bilder och tycka-till om konserten igår blir det ikväll.

Ha en härlig torsdag!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Gravid vecka för vecka - Avsnitt 3

Gravid vecka för vecka – avsnitt 3

Hej kompis. Idag är det fredag och mitt tredje avsnitt i Gravid Vecka för Vecka släpps. När jag spelade in det här avsnittet hade jag