Nu vet jag varför jag aldrig gillade Chicago… för morbid.

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Bra Affärer

Bra Affärer

Nämen titta, det där nyllet känner jag igen! Hallå eller, det är ju jag som är omslagstjej på nya numret av ”Bra Affärer”! Det här

Att bygga ett trädäck

I flera somrar nu (eller de fyra som jag bott här) har jag längtat efter att ha ett trädäck i trädgården. På verandan har jag

Odlingssäsongen 2022 är igång!

För ett par veckor sedan låg snön fortfarande på marken och nu är det grönt! Det smäller verkligen bara till när våren kommer och jag