Nu vet jag varför jag aldrig gillade Chicago… för morbid.

Bra Affärer
Nämen titta, det där nyllet känner jag igen! Hallå eller, det är ju jag som är omslagstjej på nya numret av ”Bra Affärer”! Det här
Nu vet jag varför jag aldrig gillade Chicago… för morbid.

Nämen titta, det där nyllet känner jag igen! Hallå eller, det är ju jag som är omslagstjej på nya numret av ”Bra Affärer”! Det här

I flera somrar nu (eller de fyra som jag bott här) har jag längtat efter att ha ett trädäck i trädgården. På verandan har jag

För ett par veckor sedan låg snön fortfarande på marken och nu är det grönt! Det smäller verkligen bara till när våren kommer och jag

Är du microinfluencer och vill få fler betalda samarbeten? Då är det här för dig! Idag går jag igenom det du behöver ha på plats
2 svar
Jag gillar den jättemycket, har den t o m på dvd.
Jag avgudar shownumren, helt underbara, men tonen är för morbid för mig..