Grattis Maria och Sara som gissade rätt på jackan! Ni vinner ära och berömmelse här på Absolut Glam! 😉

Det blev premiärtur i den fina jackan och matchande basker när jag trotsade det trista vädret och tog mig en prommis bort till Orminge Centrum för inköp av lite kompletterande champinjoner till kvällens middag, ca 40 minuters promenad blev det, skönt!

Nu ska jag lyssna på Pearl Jam från den sköna cd-högen jag hittade, och laga potatis- och kasslergratäng. Och schasa ångesten på flykten.

3 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Göteborgssnö

Det snöar i Göteborg! Jag har precis kommit tillbaka efter en supermysig AW med ett gäng InoS-medlemmar och så efter det tog jag och Leia

Hejhej mars, är du här nu?

Mars räknas väl ändå som första vårmånaden? Hittills har jag varit lite skeptisk men härom dagen satt jag UTE och jobbade, tog ner kuddarna till

111. Att bygga ett medskapanade community med Julia Tuvesson

Julia Tuvesson, eller Tuvessonskan som hon är mer känd som, började sin influencerresa på Tumblr (det hör man inte varje dag!) där hon skrev alla sina blogginlägg på mobilen i början för att hon inte hade råd med en dator.När hon istället …