Om ni undrar så kramas jag med familjen och har inte så mycket tid att blogga. Men jag kan visa vad vi gjort i helgen.

090517-03

I lördags kom mamma, syster och morbror. Syster hade kört övningskört lastbil 40 mil. Syster e cool.

090517-02

Sedan åkte vi till Waxholm och åkte bilfärja. Bilfärjorna var lite läskiga men det gick bra.

090517-01

Mamma tog kort.

090517-04

Waxholm var soligt och fint.

090517-06

Igår åt jag och mamma fruktansvärt mycket kolhydrater på Moderna Muséet. Efterrättsbordet var inte att leka med.

090517-05

Vi hade jättefin utsikt över Djurgården.

090517-08

Efter brunchen promenerade vi längs med Skeppsholmen bort till Nybrokajen. Vi såg jättemånga husbåtar..

090517-07

.. bland annat den här som höll på göras sommarfin.

En finfin helg med andra ord.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Clubhouse betalprogram

Vill du tjäna pengar på Clubhouse?

Vill du tjäna pengar på Clubhouse? I ett blogginlägg igår meddelade Clubhouse att man nu sjösätter sitt första betalprogram. Tillsammans med betaltjänsten Stripe ska man

En sommaronsdag i maj i Stockholm

Nu sitter jag på tåget hem till Övik igen efter några finfina dagar i Stockholm. Jag har helt brutalt ont i magen, ingen aning varför,