En fredag. Tre anhalter. En Old Fashioned.

En fredag. Tre anhalter. En Old Fashioned.

I fredags hängde jag med kollegorna till Östermalm för att avtacknings-aw:a lite med Diana som slutade hos oss i veckan. Östermalm är inte riktigt mina hoods så jag var lite rädd. Men kollegorna skyddade mig.

Vi hamnade på Hotellet. Där åt jag Toast Skagen och drack finfin Petit Chablis.

Min egen Disneyprinsessa Lina var med.

Och vackra Rebecka.

Jag gömde mig lite bakom Andreas.

Tjejligan; Lina, Lina, Diana, jag och Rebecka.

Sedan åkte vi vidare till Norrmalm där Saras företag SearchMe hade invigningsfest. Sara sparkade virtuella bollar.

Jesper var jättelång som vanligt.

Och Åke hade finast skägg.

Efter det åkte vi till Skeppsbron och Reisen där Emelie hade lite födelsedagskalas. Tårtan var poppis.

Fredrik och Jenny var där.

Och så kom Christian och kramade på mig.

Med sig hade han så klart bästa Erica.

Och så drack jag en ruskigt fin Old Fashioned och gick hem i regn som luktade gurka och pratade i telefon mitt i natten. En konstigt fin afton.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Linda Hörnfeldt

Trendspaning – influencertrender 2018

2017 var ett galet år. Influencer marketing var hypen, lycksökare dök upp på alla fronter och branschen började så smått finna sin väg. Just nu

Sex dagar i Stockholm

Men titta vad jag hittade bland mina utkast här i bloggy – ett alldeles bortglömt inlägg från när jag var i Stockholm för ganska precis

Hej då järnvatten!

– Inlägget innehåller annonslänkar till Bodystore. Läs mer om annonslänkar här! –  Här kommer ett rackarns bra tips från mig som jag önskar att jag