En hel MÅNAD utan internet!?!

En hel MÅNAD utan internet!?!

Man packar och man packar och man packar lite till, och ändå blir det inte mindre saker i lägenheten! Hur är detta möjligt??

Ringde Com Hem idag och skulle flytta vårt internetabbonemang till den nya lägenheten och fick då den mindre roliga nyheten att internet kommer inte att bli installerat i vår fastighet förrän den 1:a september. Och ännu värre, vi måste betala även för den tid vi inte nyttjar, vi får inte frysa abbonemanget. Words I'm even less fond of hearing. Men vi får iaf behålla vårt 8mbit abbonemang. Det finns alltid en silverkant på bajset.

Nu ska jag iväg en vända till med kartonger, men först ska jag stanna till på Knalleland och se vad som hänt på shoppingfronten medan jag vart på semester.

Vill ha: Guldig Louis Vuitton!

Ett svar

  1. Uj.. en månad utan Internet är lixom inte möjligt. Skulle vi acceptera att vara utan telefon en månad? El? TV? Radio? Jag förklarar härmed Comhems kundservice i Borås för katastrofområde. Tyvärr kommer det ju hjälpa föga att koppla in UD på fallet, dom är ju ett eget katastrofområde…

    Gud give dig styrka att klara dig genom detta! =)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Jag flyttar hem

Jag sitter på ännu ett tåg och ser Sverige susa förbi utanför fönstret. Vi passerade precis metropolen Floby. Jag är på väg till Göteborg för

Hur går det med odlingen i år egentligen?

Det har hänt en del sedan jag gjorde min första odlingssäsong här i huset 2020. På vissa områden i alla fall. Trädgården har blivit större,

Tankar kring en tid som var då

Ikväll har jag tagit en lång och melankolisk promenad down memory lane. Det är konstigt hur händelser som i sig inte verkar så omvälvande öppnar