090105-silver

Grävde fram min gamla Nikon D70 och tog den här bilden. Bjootiful.

3 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vår i trädgården

Glad påsktorsdag!  Hörrni jag är frisk! Prisa gud! Inte nötkärnefrisk, jag har fortfarande en riktigt irriterande hosta men ingen feber och inget snorande, det är

Jonna & Johan

Hela huset fullt med vänner

Förra helgen hade jag hela huset i Kvaved fullt med vänner. Det var första gången som jag bjöd in vänner till kvällskalas sedan jag flyttade

Gravidfotografering med syrran

Idag fyller min älskade lilla systerson Vilmer 3 veckor och det tycker jag vi firar genom att titta på några bilder jag tog på syrran