
Grävde fram min gamla Nikon D70 och tog den här bilden. Bjootiful.

Grävde fram min gamla Nikon D70 och tog den här bilden. Bjootiful.

Glad påsktorsdag! Hörrni jag är frisk! Prisa gud! Inte nötkärnefrisk, jag har fortfarande en riktigt irriterande hosta men ingen feber och inget snorande, det är

Förra helgen hade jag hela huset i Kvaved fullt med vänner. Det var första gången som jag bjöd in vänner till kvällskalas sedan jag flyttade

Idag fyller min älskade lilla systerson Vilmer 3 veckor och det tycker jag vi firar genom att titta på några bilder jag tog på syrran

I måndags spelade jag in en collab med fantastiska Evelina Forsell (ni kanske minns Evelina, hon vann ju Nordic Face Awards som jag var på
3 svar
Vet du jag är livrädd för katter…
Underbar bild! Hoppas du har en bra start på året! Kram
MIA:
Nej, men why? Min Silver är snäll hon. 🙂
DONNASANDRA:
Tack! 🙂 Kram!