Frukost tillsammans med ”Supernanny” på fyran. Finfin förmiddag hemma hos mamsen. Alla är borta på jobb eller skola så jag och Kurt roar oss själva.

Det blev inga gardiner eller tapeter igår, istället blev det laptop och ett besök hemma hos morföräldrarna. Mormor tryckte i mig pannkakor och berättade krockhistorier. Och så var vi och tittade på Annas folkracebil, den lilla tösen ska börja rejsa! Illgul, utan säten och bälten och lite skamfilad, men hon var totalt överlycklig. Norrlänningar ända in i ryggmärgen, det är vi det.

Det går inte en minut utan att jag tänker på C. Jag försöker ha tålamod och ge honom tid för sig själv. Kanske kan han hitta en plats i sig själv som fortfarande vill leva sitt liv med mig. Efter att ha sett ”Supernanny” vet jag ju allt om barnuppfostran. Det är säkert.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Back to life

Hej hörrni! Glad september! Jag tänker mest försöka ignorera det faktum att det är en evighet mellan varje blogginlägg därför det äääär så tråkigt att

Fixarfredag

Hej och välkommen till i fredags! Just denna fredagen var inte den bästa i mannaminne eftersom Leia och jag varit inne på akuten på natten

112. Jobba datadrivet för att växa på Instagram med Sara Öhman

Sara Öhman jobbar som konsult och utbildare inom digital marknadsföring och growth hacking och har tidigare varit med i We Are Influencers och pratat om hur man kan använda Facebookannonsering som influencer (avsnitt 83).I det här avsnittet gräver v…