Söndag morgon. Vanligtvis gillar jag söndagmornar, man kan bara lunka omkring i morgonrocken hur länge som helst, dricka te och titta på Nyhetsmorgon. Men det här vädret gör en ju så fruktansvärt tung i huvudet, ville bara dra täcket över huvudet och somna om.

Men det går ju inte för sig, nej, ty jag har ju skaffat mig en hobby som kräver min uppmärksamhet på söndagar. Hobbyn heter Charleston och bor på Chicago Swing Club på Hornsgatan. Och det är skitkul så jag ska banne mig ta mig iväg. Även fast regnet där ute inte är jättelockande. Skulle ju sitta fint med en liten efter-dans-fika. Anyone? 🙂

Först dock – frukost.

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

En stormig september

September kan möjligtvis vara den bästa månaden på året. Det är inte för varmt, det är inte för kallt. Man kan fortfarande sitta på en