I fredags kväll kravlade jag mig ut ur det lilla hål som jag bott i mest hela veckan och tog mig till Telefonplan där mina vänner i bandet Wayflower skulle fira releasen av sin nya EP. Bilderna från själva spelningen får ett eget inlägg men lite så här såg det ut innan.

Vi höll till på Landet där det var färgglatt och fint utanför.

Tre femtedelar av bandet hängde utanför och pratade hemlisar.

Jenny var med.

Och Jessica som även fick en regnbåge i bilden. Vet inte riktigt hur det gick till.

Söta Alex kom förbi.

Och Björn var med så klart. Det var ju tur, eftersom han skulle spela gitarr.

Och sedan blev det ett fasligt röj. Men det får ni se lite senare.

4 svar

  1. Vilka FANfuckingTASTISKA vänner du har. Verkligen. Jag nästan lipar när jag läser och ser bilder du visar. Vilket stöd.
    Du gör också helt rätt som ger dig ut, trots att du mår kass.

    Åh här sitter jag helt anonym egentligen och bara känner värmen strålar och jag hoppas så innerligt hårt att du tar dig igenom det här snart. ♥

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Jag och Mumin

Say that you remember dancing in September

Vi är på upploppet av november och då kanske det är läge att summera september? Ja det gör vi! Första fredagen i september var jag

Balesudden

Dagsvandring till Balesudden

Härom veckan åkte jag, mamma och morbror Roger iväg på en dagsvandring ut till Balesuddens naturreservat. Balesudden är en halvö som ligger ungefär en mil

Nyårsvlogg 2020

Jag sa adjö och farväl till 2020 hemma i mitt hus i Eldsmark med mamma, lillebror och bästis Jenny. Senare på kvällen kom också min