
Tre datorer, två iPads och en TV. Jag och min lillasyster är väldigt sociala denna afton. Hon backar upp bilder och skriver CV, jag filar på nytt bloggprojekt och hjälper till med fyndiga formuleringar och en pytteliten piska när hon kvider ”det gååår inte”. Samtidigt äter vi choklad och snickerskakor.
Vi har det fint.



