Treans nya satsning Fling är ju bara pinsam och sorglig. Och Josefin, ditt stilsinne är grymt, men dra inte ner alla oss blondiner i skiten genom att fälla en kommentar som ”höftben och ljumske är samma sak”. *rädd*

Jag har en dejt på fredag. En blind dejt dessutom. Nätdejt. Oh shit. Jag har inte dejtat på.. jadu.. jag minns inte när jag dejtade sist. Jag har inte för avsikt att starta upp nånting, men att träffa nytt, intressant folk är ju aldrig fel. Och dessutom är han en riktig sötnos. Mitt enda problem är att han är kort. 1.65 mot mina 1.72. Jag vet, jag är ytlig, men jag känner mig som en amazonkvinna bredvid korta killar. Och klackar går ju bort. Jag gillar klackar. Pratade med honom idag och hans sega göteborska var ju inte direkt råcharmig, får hoppas att han är lite mer humoristisk och rapp i käften på plats. Negativ? Näe, låga förväntningar kallas det. 😉

Kan Idol börja snart så jag får nått att skratta åt?

5 svar

  1. Hej hej igen, nu har jag läst ikapp mig lite – det var en massa sen sist jag var hit ju.

    Tycker du varit så stark hela den här vägen du gått, hoppas verkligen det klarnar upp ännu mer för dig tids nog.

    Tack för förtroendet också, och du… ta de lugnt med alkoholen! *fniss*

  2. Tack för förtroendet att få fortsätta läsa dig. Har läst ikapp och blir iskall i magen att du avbokat C och har en ny på gång. Vill bara skrika NÄJ! men det är givetvis du som lever ditt liv och gör dina val. Hoppas att C finns kvar när och om du ångrar dig igen. Det är inget fel i att luta sig på nån när man är svag i benen, en tanke bara. Bla bla blah! 🙂 I vilket fall som helst, fortsätt vara du. Kram!

  3. Linda > Ska försöka ta det lite lugnt.. 🙂

    Anna2 > ”Avbokat” var väl att ta i, jag älskar honom fortfarande, men det är inte så enkelt. Och jag har ingen ny på G, långt ifrån.

    S > Du kanske har rätt, men nu är inte rätt tid.

  4. Linda, jag har också läst i kapp mig nu och jag blev också rätt överraskad av det här med C. Men jag undrar om inte det är det bästa just nu. Nu är det bara jag som spånar lite, kan det inte vara så att du mått skitdåligt länge nu och bara tänkt ”om C och jag blir tillsammans igen så blir allt så bra och rosenrött och vi kommer leva lyckliga hela livet”?
    Jag tror du ska försöka hitta dig själv först och främst innan du du släpper in någon i ditt liv. När man är två i ett förhållande ska man kunna luta sig på varandra ibland men det blir lite ostabilt om den ena måste luta sig lite mer. Förstå mig rätt nu, det är klart att man ska få luta sig mot den andra när man mår dåligt men det kanske inte är en så bra början.
    Nej, Linda bli stark själv först och sen kan du öppna upp för ett förhållande med någon.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Crazy Smoothie Workshop

Reklamsamarbete med Medborgarskolan Ni som hängt här ett tag vet att jag inte är en fena på att laga mat. Jag är faktiskt ganska totalt

Hela Övik

I början av mars kom Maria från Örnsköldsviks Allehanda, vår lokaltidning, hem till mig för att göra ett ”hemma hos”-reportage. Det var väl ungefär det

We Are Influencers är tillbaka!

Om du varit en uppmärksam person de senaste två veckorna så har du märkt att We Are Influencers är tillbaka! Whee! 🎉 (För dig som

VLOG: Jag gjorde det igen! #fail

Förra veckan var jag i Göteborg och rände på Mediedagarna och Bokmässan och red på en häst. Så här såg det ut! Prenumerera på min