Är jag världens bästa flickvän or what? Väckte älsklingen för en timme sedan med ”Ja må han leva” och frukost på sängen (den lilla glasskålen hamnade det ägg i sedan) med tillhörande miniprästkragar direkt från gräsmattan. Tyvärr fick han inte i sig så mycket eftersom han halvsov samtidigt, så resten får bli lite mellis för mig efter mitt avklarade träningspass!

Mitzi haffade årets första pippi idag. Kom in med ett jamande som lät antingen vrålkåt eller bajsnödigt, men sedan såg jag att en liten vinge stack ut mellan hennes käftar. Stackars pippi var stendöd, men hon hade inte ätit på den iaf, bara tagit hem den och stolt visat för mamma, som skrek ”FYY” och inte alls lät speciellt tacksam. Här har man ansträngt sig för att fixa födelsedagspresent till pappa och vad får man. Jo, stå i skamvrån.

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Hej.

Hej kära ni. Ni kanske märkt att det ekat tomt här på bloggen den här gångna veckan. Jag har inte mått bra. Jag har känt

Julafton med Leia

Have yourself a merry little Christmas

GOD JUL! Jag hoppas att du haft en fin julafton med familj och vänner (eller på något annat sätt, så länge du är nöjd!), själv

VLOG: Följ med på julmarknad och fest!

Hej kompis! Hoppas allt är bra med dig. Själv har jag på sistone sprungit runt på julmarknader och nu börjar julfeelingen infinna sig. Sågat ner

Hejhej Slottet!

I allt det här med sommar och bloggfunk så har jag ju helt missat att jag fortfarande har historier att dela med mig av från