Hemkommen från Guldknappen. All gratisdricka gör en lite smådragen faktiskt. Butikstjejerna (som fortfarande inte passerat 25) drog vidare till Berns (”eller något annat som är gratis”) medan jag skuttade på bussen hem. Gammstöket behöver sova. Det där partyanimalet som Elin skulle locka fram i mig, säg mig, var det? Jag sakna partyanimal.

PS. Odd Molly vann Guldknappen. Jag har aldrig förstått mig på Odd Molly. Förlåt mig fader, ty jag har syndat.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Luna

Tillskott till familjen!

Jag är så nervös! Så pepp och laddad och nervös! För imorgon åker jag ner till Stockholm för att hämta hem vår alldeles nya familjemedlem

Linda

Producera eller reagera

Foto: Jacqueline Wester Hej vänner! Hur mår ni idag? Hörrni, jag har tänkt på en sak. Eller, jag har tänkt på rätt många saker, det

Hur vågar man följa sina drömmar?

Jag fick ett mail med frågan ”Jag undrar bara vad har du säga till någon som är rädd att följa sina drömmar?”. Och jag hade