Maria och Lukas

Förra veckan hade jag ju besök av min lilla Gudson Lukas och hans entourage från Övik. Precis för en vecka sedan tog vi båten ut till Gröna Lund.

Lukas

Lukas var rätt kaxig och fick lite blodad tand på karuseller efter att vi åkte Kaffekopparna. Jag blev däremot åksjuk.

Gröna Lund

Han åkte det här lilla paradishjulet alldeles själv och dansade runt så hela buren svajade.

Åkte flygande mattan med gudsonen och @miapias. Var sjukt snygg. Och modig.

Sedan gick vi i Lustiga Huset (jag aceade trappan!) och när vi skulle åka flygande mattan var han inte fullt lika kaxig längre. Men han åkte ändå, modig liten kille!

Gröna Lund

Sedan lämnade vi vuxenkarusellerna till de vuxna.

Maria, Lukas och Linus

Maria åkte med medan Linus och Lukas styrde. Tungan rätt i munnen!

Cookies & Beans

På lilla scenen soundcheckade Cookies & Beans.

Gröna Lund

Och det var den fina dagen på Grönan!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Bland bensindoft och rusande motorer

När jag var liten, typ i tonåren, hängde jag mycket på biltävlingar. Min morbror har varit aktiv i Öviks motorklubb och rallyklubb så länge jag

Mot Stockholm!

Det är tisdag och jag sitter på ett tåg mot huvudstaden. Jag hade noggrant bokat en specifik plats, första klass i tyst avdelning, längst bak

Jag mår inte så bra just nu.

Jag har inte bloggat på 10 dagar. Ännu längre om man tänker på att det senaste inlägget var en vlogg. Och alltså, den här prestationsångesten

Rödvinbärssaft

Rödvinbärssaft

Jag har gjort saft! Alltså jag känner mig så huslig så jag går av! Jag har alltså (med experthjälp av min käre mor) gjort rödvinbärssaft