De senaste veckorna har jag reklamerat i stort sett varenda trycksak vi gjort på jobbet. Finns det ingen stackars liten sate som faktiskt kan göra sitt jobb??

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

LindaHornfeldt.SE

Min nya sajt är live!

Inlägget innehåller reklam ÅH som jag kämpat de senaste veckorna! Men nu är den äntligen live – min nya sajt – lindahornfeldt.se! Ett bra tag

Sara-dagen i Skeppsmalen

Den 19 juli firades traditionsenligt Sara-dagen i vår familj. Både jag och mamma heter Sara i andra-namn och ingen i vår familj fyller år på

Livet går för fort

Känner du ibland att livet springer ifrån dig? Att allt går så jädra fort samtidigt som ingenting händer? Jag är så beslutstrött samtidigt som en