Julbord på Villa Källhagen.

I måndags var det dags för julbord med jobbet. Lite så här såg det ut.

Jag

Så här såg jag ut. Lite lockig och så. Bakom mig är mitt lilla jobbhörn.

Kontoret

Vi hade lite förmys på kontoret innan. Jag blev lullig på en mugg vinglögg. Livsfarligt.

Villa Källhagen

Sedan åkte vi ut till Djurgården och Villa Källhagen.

Villa Källhagen

Där hade man julpiffat och fint.

Villa Källhagen

Taket var lustigt och lamporna himla fina.

Julöl

Och sedan blev det julöl. Och en halv snaps som gjorde magen morrig.

Julmat

Och julmat. Nomnom. Kalvsyltan är bäst. Folk tycker jag är lite konstig för det.

Lina och Petra

Mina fina bordsdamer Lina och Petra. Petra hetsade oss till att sjunga tre snapsvisor på under fem minuter. Det, mina damer och herrar, är min chef.

Örhängen

Och så fick jag julklapp av storchefen. Ett perfekt komplement till EA-garderoben. Tokfint.

Djurgården

Så här vacker utsikt hade vi. Ser ni Nordiska Museet där borta? Det ser ut lite som Narnia. Dit bort gick vi sedan i natten i sakta snöfall. Lite vardagsmagi.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

81. Hur blir du en influencer?

Så du vill bli influencer? Vad kul! Det är ju världens roligaste yrke (tycker jag) där du får blanda alla dina kompetenser och egenskaper. Att du dessutom får möjligheten och friheten att själv bestämma över din tid – det är bara en stor bonus!En sa…

Om att vara bekväm på scen.

Reklamsamarbete med Cellbes Foto: Madeleine Wejlerud & Emmi Holmer Idag tänkte jag vi skulle prata om att ta plats. Både fysiskt och mentalt. Det är

Till nya traditioner

God fortsättning! Förra julen var jag ju sjuk i Covid så i år bestämde jag att vi skulle slå på stort och ha julklappar igen!