Funderade på att designa om här. Som nån slags avstamp på en ny era. Letade också efter nån slags script för att kunna lösenordsskydda vissa inlägg. Hittade inget. Så alla dörrar är öppna igen till Lindisens liv. Iaf till er utvalda som fortfarande läser. Jag tycker lite synd om er.

Orken finns inte. Engagemanget finns inte heller. Just nu finns bara tomhet. En liten dos bitterhet. ”Jag-skiter-i-allt” sinnesstämningen börjar återuppta stora delar av mitt vardagliga liv.

Jag har en känsla av att det inte kommer att bli mycket roligt bloggande i den närmaste framtiden. Eller iaf mycket känslolöst bloggande. Jag är trött på känslor. Jag är trött på alla highs and lows och att aldrig ligga på någon slags stabil grund. Så nu ska jag vara ärkesingel. Hångla och flirta och helt enkelt bara strunta i hela känslobiten. Göra allt så enkelt som möjligt.

Så när jag tänker efter så kanske det blir rätt så roligt bloggande iaf.. beror ju på vad man föredrar.. 😉

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Tre nya TV-serier jag testat

Jag har spanat in lite nya TV-serier som har haft premiär i USA nu på senaste. Tänkte du kanske ville höra vad jag tyckte om

En tallkrans på dörren

I lördags lyste solen över Eldsmark och termometern befann sig på behagliga sex grader. En alldeles perfekt dag för att ta tag i ett litet

Hej från en fredag i solen

Vilken fantastisk fredag vi har haft här i Stockholm! Två grader varmt och strålande sol lockade ut mig och Leia på en lite längre promenad

Vecka fem och snön

Tjolahoppsan hejsan bloggen! Så var det måndag igen. Det verkar aldrig som vi kommer ifrån dem, måndagarna. De smyger alltid på oss när vi är