Krispigt och härligt!

Krispigt och härligt!

Igår var det sådär ”krispigt” ute (Tack Marie!). Kallt på ett norrländskt sätt, det biter i kinderna men det kryper inte långt in i märgen och vägrar komma ut igen. Istället blir man härligt äppelkindad. Och det blir ännu bättre av att solen skiner. Efter ett träningspass och lite research inför ”the thing” så tog jag apostlahästarna ner på stan påpälsad med polo och lila manchesterkavaj. Det var riktigt mysigt och jag börjar nästan längta till hösten när man får krypa in i härliga koftor och polotröjor.

Sedan kan man ju lägga till det underbara höstmodet. Jag shoppade lite galet förra veckan men nu har jag grundat höstgarderoben iaf. En lång, svart manchesterkjol från Vero Moda, en långkjol med orangea broderier, lite folklore, från Lindex och tillhörande orange top från H&M. Sedan hittade jag en underbar turkos bolero på H&M och en gudomlig grön klänning i lite 70-tals anda. Jag har så mycket nytt att jag inte kan välja vad jag ska ha på mig på vår inflyttningsfest ikväll! Jag gillar sådana problem!

Jag har en ny favvolåt som kommer gå varm ikväll på festen, Pussycat Dolls ”Don't Cha”. Likey!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

VIDEO: Min sminkrutin till vardags!

Inlägget innehåller annonslänkar – läs mer i min policy! I den här videon delar jag med mig hur jag sminkar mig till vardags, hur jag

Vad är ”äkta” egentligen?

Härom dagen blev jag taggad i ett inlägg på Instagram som fantastiska Sara hade skrivit. Sara är någon jag verkligen ser upp till, respekterar och

En dag i Skuleskogens nationalpark

I hjärtat av Höga Kusten hittar man Skuleskogens nationalpark där urskogen växer tät och man kan nästan ana älvorna dansa fram i skymningen. Hit kom

En söndagskväll i bastun på ön.

För sisådär fem-sex veckor sedan, då sommaren kippade efter andan och var på väg att förlora slaget mot hösten, då hoppade jag och Jonas i