La Linda på Facebook

Man kan tycka att det har tagit en mindre evighet, vilket det också har, men nu finns La Linda även på Facebook! Följ bloggen där så får du nya blogginlägg direkt i din Facebookfeed, och vem vet, kanske lite special treatment också. Mullinull.

Du kan enkelt klicka ”gilla” i boxen här till höger med, för att göra det hela ännu lite enklare liksom.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Hejhej mars, är du här nu?

Mars räknas väl ändå som första vårmånaden? Hittills har jag varit lite skeptisk men härom dagen satt jag UTE och jobbade, tog ner kuddarna till

Hur går det i bebisfabriken?

Bebis lånad av Vanja <3 Hallå kompis! Jag hoppas du haft en fin helg. Själv är jag helt ofantligt trött efter att ha klivit upp